Socket pogo pin (pin di primavera)

A dumanda di sonde hè altu cum'è 481 milioni.Quandu i sondi domestici saranu mundiali?

L'usu di l'equipaggiu di teste di semiconduttori attraversa tuttu u prucessu di fabricazione di semiconduttori, ghjucanu un rolu chjave in u cuntrollu di i costi è l'assicuranza di qualità in a catena di l'industria di i semiconduttori.

I chips semiconductor anu sperimentatu trè fasi di cuncepimentu, pruduzzione è prova di sigillatura.Sicondu a "regula di deci volte" in a rilevazione di difetti di u sistema elettronicu, se i pruduttori di chip ùn riescenu à truvà chips difettosi in u tempu, anu bisognu di spende dece volte u costu in u prossimu stadiu per verificà è risolve i chips difettosi.

Inoltre, per mezu di teste puntuali è efficaci, i pruduttori di chip ponu ancu ragiunamente screen chips o dispositivi cù diversi livelli di rendiment.

Sonda d'essai à semiconducteur
E sonde di prova di semiconduttori sò principalmente aduprate in a verificazione di design di chip, test di wafer è test di produttu finitu di semiconduttori, è sò i cumpunenti core in tuttu u prucessu di produzzione di chip.

novu 2-4

A sonda di prova hè generalmente formata da quattru parti basi di a testa di l'agulla, a coda di l'agulla, a primavera è u tubu esterno dopu esse rivettata è prepressata da strumenti di precisione.Perchè a dimensione di i prudutti di i semiconduttori hè assai chjuca, i requisiti di dimensione di e sonde sò più stretti, righjunghjendu u nivellu di microni.
A sonda hè aduprata per a cunnessione precisa trà u wafer / chip pin o bola di saldatura è a macchina di prova per rializà a trasmissione di u signale per detectà a conduttività, l'attuale, a funzione, l'anziane è altri indicatori di rendiment di u pruduttu.
Sia a struttura di a sonda prodotta hè ragiunate, sia l'errore di dimensione hè ragiunate, sia a punta di l'agulla hè deviata, sia a capa d'insulazione periferica hè cumpleta, è cusì, affetterà direttamente a precisione di a prova di a sonda, è cusì affetta u effettu di prova è verificazione di i prudutti di chip semiconductor.
Dunque, cù u costu crescente di a produzzione di chip, l'impurtanza di a prova di i semiconduttori diventa sempre più prominente, è a dumanda di sonde di prova hè ancu crescente.

A dumanda di sonde cresce annu per annu
In Cina, a sonda di prova hà e caratteristiche di campi d'applicazione largu è diversi tipi di prudutti.Hè una parte indispensabile in a rilevazione di cumpunenti elettroni, microelettronica, circuiti integrati è altre industrii.Grazie à u rapidu sviluppu di e zone downstream, l'industria di a sonda hè in una fase di sviluppu rapidu.

I dati mostranu chì a dumanda di sonde in Cina righjunghji 481 milioni in 2020. In 2016, u voluminu di vendita di u mercatu di sonda di China era di 296 milioni di pezzi, cù una crescita annu di 14,93% in 2020 è 2019.

novu 2-5

In u 2016, u voluminu di vendite di u mercatu di sonde di a Cina era di 1,656 miliardi di yuan, è 2,960 miliardi di yuan in 2020, un aumentu di 17,15% cumparatu cù 2019.

Ci sò parechji tippi di sub-sonde secondu diverse applicazioni.I tipi di sonda più cumunimenti usati sò a sonda elastica, a sonda cantilever è a sonda verticale.

novu 2-6

Analisi di a Struttura di l'Importazioni di Prudutti Probe di a Cina in 2020
Attualmente, e sonde di teste di semiconductor glubale sò principalmente imprese americane è giapponesi, è u mercatu high-end hè quasi monopolizatu da sti dui rigioni maiò.

In u 2020, a scala di vendita globale di i prudutti di a serie di sonde di teste di semiconductor hà righjuntu 1,251 miliardi $ US, chì mostra chì u spaziu di sviluppu di e sonde domestiche hè enormu è l'aumentu di e sonde domestiche hè urgente!

I sondi ponu esse divisi in parechji tippi secondu diverse applicazioni.I tipi di sonda più cumunimenti usati includenu sonda elastica, sonda cantilever è sonda verticale.

Sonda di prova di Xinfucheng
Xinfucheng hè sempre stata impegnata à u sviluppu di l'industria di a sonda domestica, insistendu in a ricerca è u sviluppu indipendenti di sonde di prova d'alta qualità, aduprendu una struttura di materiale avanzata, trattamentu di rivestimentu magre è prucessu di assemblea di alta qualità.

U spaziu minimu pò ghjunghje à 0.20P.Una varietà di disinni di punta di sonda è disinni di struttura di sonda ponu risponde à diverse esigenze di imballaggio è teste.

Cum'è un cumpunente chjave di u tester di circuiti integrati, un set di apparecchi di prova necessitanu decine, centinaie o ancu millaie di sonde di prova.Per quessa, Xinfucheng hà investitu assai di ricerca in u disignu strutturale, a cumpusizioni di materiale, a produzzione è a fabricazione di sonde.

Avemu riunitu u primu squadra di R&D da l'industria, cuncintratu in u disignu è R&D di sonde, è cerchendu modi per migliurà a precisione di teste di sonde ghjornu è notte.Attualmente, i prudutti sò stati appiicati cù successu à parechje imprese grande è mediane in casa è in l'esteru, cuntribuiscenu à l'industria di i semiconduttori in Cina.


Tempu di post: 31-oct-2022